broddar, vilken storlek?

M

MissNegativ

vet inte om jag lagt tråden rätt...men ja har tänkt att träna lite fälttävlan i sommar. och förra året när ja träna lite använde jag mig av vinterbroddar. men nu ska jag köpa gräsbroddar. lite frågor om det...hur vet ja vilken storlek jag ska köpa? kollar här i börjes och då står det 3/8" och 5/16" vilken storlek? jag har en stor häst om det hjälper. och sen hur många broddar i varje sko. räcker det med 2 broddar? det är ju inte så att jag ska ut på värsta tävlingen, vill bara vara på den säkra sidan och tänker inte träna på gräs när det spöregnar eller är halt. tacksam för svar!

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 747
Senast: Badger
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 361
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 919
Senast: Lavinia
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 976
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama