Sv: Brodda

Om Det är snö måste man ju ha brodd skorna blir ju som skriskor! :crazy:
Tre brodd? :confused: asså menar du typ två bak på skon å en fram? Annars blir de ju värsta ojämt :confused: :crazy: Jag har 4 st men på ridskolan i vår stad så Har hästarna bara 2 så jag skulle säga 2 / 4 brodd !?
 
Sv: Brodda

Om Det är snö måste man ju ha brodd skorna blir ju som skriskor! :crazy:
Tre brodd? :confused: asså menar du typ två bak på skon å en fram? Annars blir de ju värsta ojämt :confused: :crazy: Jag har 4 st men på ridskolan i vår stad så Har hästarna bara 2 så jag skulle säga 2 / 4 brodd !?

Var det där menat till mig ?

Jag har 4broddar på framskorna och 2 på bakskorna..
 

Liknande trådar

Ridning När det är snö och is ute har jag nuförtiden alltid broddar i, traktbrodd runt om. Ofta behövs broddarna extra mycket när man ska åka på...
2
Svar
31
· Visningar
3 853
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Tjo, preppar stallet för att hovis kommer imorgon, dags för skor för grabbarna och med tanke på vädret så lär det väl bli brodd oxå. I...
Svar
9
· Visningar
767
Senast: Shixle
·
Hoppning Min ponny är ganska ny och jag hade honom inte i vintras men gamla ägarna säger att han inte hade broddar då. Jag ska tävla på...
Svar
1
· Visningar
665
Senast: Elo
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ämnet brodd öppnar ofta upp till diskussion, det finns många frågor och lika många svar. Hippson har pratat med hovslagarmästaren Jamie...
Svar
0
· Visningar
317
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp