Brittish Eventing tänker till

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Brittish Eventing tänker till

Det ser ju bra ut, men väldigt svårt att översätta till svenska förhållanden, förutom att översättningen till svenska klasser också haltade lite i artikeln....

Mer terrängträning / tävling är alla överens om att det behövs, MEN! skall vi börja skärpa kraven där behövs det fler tävlingar, fler träningsbanor och fler tränare. Speciellt gäller det oss i norr och våra kamrater på stora Ön.

Söderöver kan jag hålla med om att det bara är den goda viljan som saknas (även kallad latmask :devil:) om man inte tävlar / tränar tillräckligt med terräng

Sv: Brittish Eventing tänker till

Ur forumreglerna:
För att förenkla för de som söker svar på frågor skall frågan besvaras direkt i tråden, inte genom en länk till en annan plats. Länkar är dock tillåtna som en fördjupning efter ett uttömmande svar.

Vad är det för diskussionsunderlag att bara posta en länk? Vad är tex din egen åsikt i frågan?

Bakläxa.

/LenaH, moderator

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter OS i fälttävlan har startat. Britten William Fox-Pitt leder efter första dagens dressyr. Linda Algotsson är 24:a med 50,9 och Frida...
Svar
0
· Visningar
367
Senast: Gunnar
·
Relationer Batra chock :eek:. Vad är det som händer? Som en blixt från en klar himmel...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
6 170
Senast: Gammeln
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Den nystartade föreningen Swedish Eventing vill hjälpa till att utveckla fälttävlan i Sverige. En del av satsningen är en årlig...
Svar
0
· Visningar
414
Senast: Gunnar
·
Hemmet På senaste tiden har jag fått ett abnormt intresse för att förkovra mig i hur man bor kvadratsmart. Jag står nämligen inför det faktum...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 492
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar