brist på vitamin..?

Vita_N_6520

Trådstartare
Är det nån brist hästen har om den börjar bli "stickelhårig"...
Jag har hört det nån gång, men jag kan inte komma på vad för mineral/vitamin som det är det är brist på.
Jag har en brun häst som har börjat få massa vita hårstrån i pälsen, och hon är 10 år gammal så ändra färg borde hon ju inte göra heller..
Vad kan det vara för ngt..?

Sv: brist på vitamin..?

Oj, det har jag aldrig hört. Min häst är 8 år och börjar också bli lite mer stickelhårig...han har noga uträknad foderstat så jag tror inte han har brist av något..

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 253
Senast: skiesabove
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 595
Foder & Strö Som rubriken lyder. Ska knappa hem linfröolja till mina boys, lutar åt den från Gunnarshögs. Har gett av Eclipse Biofarm å Emin förrut...
Svar
8
· Visningar
721
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 896

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka