Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Testryttare på hopphästarna,
läste att någon/några inte verkade gillade iden. Bla skrev någon att det var för kort tid för att kunna bedöma hästen rättvist. Och att sätta upp någon helt okänd osv.
Men på dressyrsidan går det ju bra? Och verkar uppskattat av ryttare också? Att kritiken är uppskattad och så vidare.
Är det för nytt för att man ska uppskatta det ännu?
Kollar på det nu och tycker det är jätteintressant!
Tror det var någon vars ryttare eller ägare var med i finalen nu.Var det några som kunde något eller som bara tyckte något?
Det finns ju alltid folk som tycker men massa men som saknar eller har dåliga kunskaper i ämnet som trots det kan vara väldigt högljudda.
Det var väl mkt diskussioner om detta när reglerna ändrades. Tror det debatterades även här och minns att det fanns mkt kritiska röster.Tror det var någon vars ryttare eller ägare var med i finalen nu.
Ska kolla men intervju i hippson eller ridsport tror jag.
Som också menade att flera avstått breeders iår pga testryttare i femårsfinalenq ()
https://www.hippson.se/artikelarkivet/hippsonnews/almgren-har-tre-hastar-till-femarsfinalen.htmVar det några som kunde något eller som bara tyckte något?
Det finns ju alltid folk som tycker men massa men som saknar eller har dåliga kunskaper i ämnet som trots det kan vara väldigt högljudda.
Förstår inte heller faktiskt. Dressyrhästarna är ju tex ett år yngre och verkar lite mer spooky än många av hopphästarna varit jag sett under testryttaren.Det var väl mkt diskussioner om detta när reglerna ändrades. Tror det debatterades även här och minns att det fanns mkt kritiska röster.
Har för mig att folk lyfte fram att hästarna inte var vana vid ny ryttare och att folk var rädda att hästarna skulle ridas felaktigt och få en dålig upplevelse.
Jag förstår inte kritiken alls. Det är ju inte vem som helst de skickar upp på hästarna..
folk var rädda att hästarna skulle ridas felaktigt och få en dålig upplevelse
Inte breedersanslutenVarför hittar jag inte Ike i start eller resultatetlistorna?
Aaaa tackInte breedersansluten
Det var väl mkt diskussioner om detta när reglerna ändrades. Tror det debatterades även här och minns att det fanns mkt kritiska röster.
Har för mig att folk lyfte fram att hästarna inte var vana vid ny ryttare och att folk var rädda att hästarna skulle ridas felaktigt och få en dålig upplevelse.
Jag förstår inte kritiken alls. Det är ju inte vem som helst de skickar upp på hästarna..
Förstår inte heller faktiskt. Dressyrhästarna är ju tex ett år yngre och verkar lite mer spooky än många av hopphästarna varit jag sett under testryttaren.
Son du skriver, det är ju inte vem som helst de sätter upp direkt...
Jag hoppas att folk blir lite mer positiva nu när de sett hur det går till och hur bra ryttare vi faktiskt lyckats få hit!
Jag vet inte om "sportfolk" som inte är så insatta i bruksprov osv såg framför sig någon slags "Final 4" upplägg med att testryttaren skulle hoppa en teknisk "finalbana" på 125 med alla hästarna?
Nu var de väl inte riktigt säkre själv på hur upplägget skulle bli eftersom de byggde fram flera linjer som sedan aldrig användes, men jag har i alla fall hela tiden litat på att det skulle lösas på ett bra sätt och att de självklart inte styr på något där det finns risk att det blir missförstånd och hästarna får ta smällen.
Ingen fan av varken Balou de roue eller Cleareay men Balou HP har jag gillat ända sen bruksprovet