Gry

Trådstartare
Jag vill bara säga att jag har fått bredband nu och det är Underbart!!!! Buke var så seeeegt innan och nu går det som en dans! Nu ska jag gå in och titta på alla era filmklipp som ni länkar ibland för att reta oss gamla modemare- men nu kan jag oxå vara med i klubben! :bump: :bump:

Sv: Bredband

Så går det när man bor i en liten håla i marken mitt i ingenstanns! Då får man vänta på bredband! ;)

Åh, vad skönt det måste vara! Jag förstår inte hur du har stått ut..! :o Jag kommer så väl ihåg vilket lyft det var när bredbandet efter låång väntan äntligen nådde hit för några år sedan. Skulle aldrig klara att surfa på modem idag. :crazy:

Det är helt klart bra för mitt blodtryck. et sköt i höjden ett par gånger per surfande kan jag lugnt säga. För att inte prata om när man ska betala räkningarna och det är såååå segt!

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har kvar min urgamla mailadress (hotmail 😄) sedan 20 år, och ibland känns mailnamnet utdaterat och barnslig. Men jag galet mycket...
Svar
7
· Visningar
420
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Någon som vet om det ens går att komma åt mybenefit (förmånsportal) för två olika arbetsgivare "samtidigt"? Jag tänker att det ju borde...
Svar
4
· Visningar
511
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 499
Senast: Rie
·
Hundhälsa En dum fråga...kan tyckas. Men behöver en rottweiler täcke på sig på vintern och vid regn? Jag har en husky som hellre skulle dö än att...
Svar
15
· Visningar
938
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • DIY hästvård