Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror att sofa dogwear har?Känns onödigt att skapa en helt ny tråd bara för en enkel liten fråga. Är det någon som vet någonstans där man kan köpa halsband som är bredare än 5 cm? Typ 6-7 cm breda.
Tyvärr bara såna vinthundshalsband som är breda på mitten och sen blir smalare vid spännet. Är främst på jakt efter halsband som är lika breda runt hela.Tror att sofa dogwear har?
https://pawsofdiamond.wixsite.com/pawsofdiamondKänns onödigt att skapa en helt ny tråd bara för en enkel liten fråga. Är det någon som vet någonstans där man kan köpa halsband som är bredare än 5 cm? Typ 6-7 cm breda.
Deras är bara 5 cm.Hundstaff gör stora breda halsband. Men inte riktigt 7 cm kanske.
”Bara”, jag tycker 5 cm är helt sjukt brett även för en stor hund Men vinthundar är ju lite speciella med sin långa hals.Deras är bara 5 cm.
Vinthundar är mer som giraffer.”Bara”, jag tycker 5 cm är helt sjukt brett även för en stor hund Men vinthundar är ju lite speciella med sin långa hals.
Hans hals är 18-20 cm lång beroende på var man mäter och han har bara halsband när vi promenerar, så att 7 cm halsband skulle bli obekvämt tror jag inte.Varför har en så breda halsband. Blir det inte obekvämt för jycken?
Varför vill du inte ha sådana som blir smalare vid spännet? Om kopplet sätts fast vid spännet så blir det ju brett där halsbandet trycker mot halsen ändåTyvärr bara såna vinthundshalsband som är breda på mitten och sen blir smalare vid spännet. Är främst på jakt efter halsband som är lika breda runt hela.