Breda hundhalsband (utbruten från Uppdateringstråd nr 24)

iNHALE

Trådstartare
Känns onödigt att skapa en helt ny tråd bara för en enkel liten fråga. Är det någon som vet någonstans där man kan köpa halsband som är bredare än 5 cm? Typ 6-7 cm breda.

Känns onödigt att skapa en helt ny tråd bara för en enkel liten fråga. Är det någon som vet någonstans där man kan köpa halsband som är bredare än 5 cm? Typ 6-7 cm breda.
https://pawsofdiamond.wixsite.com/pawsofdiamond
Det är halsband mest för show. Jag har ett sånt här, är 7 cm brett, till heelwork. Inte av exakt denna tillverkaren, men hon jag köpte av har uppehåll och hänvisar till denna. Vill du inte ha med bling kan du ju maila och kolla om du kan få annan design.

Amoken.com
Hon tillverkar även specialbeställningar utöver det hon har standard.
Standard är 5 cm och smala är 3 cm.

Kolla med halsbandsmakerskan på FB. Hon Syr halsbanden själv, har säkert standardbredder men kanske kan göra bredare vid förfrågan.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 011
Senast: Liran
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 087
Senast: Bison
·
Hundträning Jag skrev i uppdateringstråden precis, men kom på att det nog är smartare att skapa en egen tråd. Köpte ny snuffelmatta på MyDog för...
2
Svar
24
· Visningar
2 519
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 025
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar