Bred nosgrimma

feel

Trådstartare
Letar efter en bred nosgrimma (aschen, minst 4 cm bred). Kravet är att den ska vara ganska "platt", alltså inte för mycket foder i den så den blir så tjock och klumpig. Har kikat lite på Döberts, men de ser lite tjocka ut?

Sv: Bred nosgrimma

hubetrtus har skitsnygga som kan beställas.
jag har gjort det, bör få den vilken dag som helst.
ca 4 cm , platt!! fint läder, ca 400kr

Hur bred är den? Tycker den ser lite klumpig ut, du har ingen bild på den på en häst?

http://i6.photobucket.com/albums/y204/Douville/000_4591.jpg

Ignorera mig och min min dock.
Dessutom hade jag slarvat bort min slemrem där och hade en annan toklång som inte ville vara med på ett snyggt sätt.
Min häst har dessutom bautastort och brett huvud... Så jag vet inte, jag tycker den är snygg på honom, dock vill han inte gå på den så vi har kasserat den p.g.a. det och gett till en kompis.

*KL*

Jag har en fin fast gammal nu från Knights leather, helt platt och bred, vet dock inte om den tillverkas längre.

Hansbo har dressyrnosgrimma med pullback och är 4cm bred :bump:, inte klumpig enligt mig.
Ja, Döberts är rättså tjocka, men så mjuka :love:

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
899
Senast: Esmeralda
·
Hemmet Börjar bli lite less på mina lakan från Ikea (Ullvide) då de inte blir riktigt rena i tvätten + att jag ofta måste tvätta madrasskyddet...
Svar
16
· Visningar
598
Senast: Jfrelin
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 278
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
1 322
Senast: Anna-KarinO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka