Bränntomt?

Lollan

Trådstartare
Halloj! undrar om det är någon som varit och tränat/tävlat på bränntomts terrängbana utanför habo? (småland/västergötland)
Hurdan är den?

Sv: Bränntomt?

Hej

jag har aldrig varit och tränat där dock tävlat.
Tycker banan är är bra och där finns ju hinder på alla nivåer.

Det finns hinder från debutant till MSV A ponny.
Ponny SM -05 kommer gå på den banan så den är under "renovering" nu, bland annat byggs vattenhindret om (blir mer än 3 gånger så stor som det är nu).
Banan går både i skogen och på öppet fält.
Har bara hoppat enstaka hinder på lektion, så jag kan inte uttala mig om det riktigt :angel:

men finns det några regler eller liknande utlagt på hemsidan? vem ska jag ta kontakt med?

Regler för vadå? Att hyra banan? Om det är det du vill ska du nog ta kontakt med Christina Cedermark. Telefonnummer finns på hemsidan under Ridskolan -> Information.

---raderat----

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 271
Senast: Lady_S
·
Fälttävlan Jag bor i Norrland och rider på ridskola, och har gjort det i 6 år nu. Jag har aldrig provat på fälttävlan/terräng, men hade jättegärna...
Svar
16
· Visningar
2 326
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 272
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 420
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod