Bränntomt?

Lollan

Trådstartare
Halloj! undrar om det är någon som varit och tränat/tävlat på bränntomts terrängbana utanför habo? (småland/västergötland)
Hurdan är den?

Sv: Bränntomt?

Hej

jag har aldrig varit och tränat där dock tävlat.
Tycker banan är är bra och där finns ju hinder på alla nivåer.

Det finns hinder från debutant till MSV A ponny.
Ponny SM -05 kommer gå på den banan så den är under "renovering" nu, bland annat byggs vattenhindret om (blir mer än 3 gånger så stor som det är nu).
Banan går både i skogen och på öppet fält.
Har bara hoppat enstaka hinder på lektion, så jag kan inte uttala mig om det riktigt :angel:

men finns det några regler eller liknande utlagt på hemsidan? vem ska jag ta kontakt med?

Regler för vadå? Att hyra banan? Om det är det du vill ska du nog ta kontakt med Christina Cedermark. Telefonnummer finns på hemsidan under Ridskolan -> Information.

---raderat----

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Ridning Hejsan! Jag och min ponny tävlar fälttävlan där dressyren inte är vår starka gren, ponny ser inte meningen med att gå i form😅. Just nu...
Svar
2
· Visningar
563
Senast: Freazer
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 548
Senast: Lady_S
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
1 022
Senast: Freazer
·
Gnägg Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
1 236
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka