brännare o scanner

martha

Trådstartare
Min karl är i thailand och därsägs ju elektroni
k vara billigt, jag funderar på om jag skulle be honom köpa med en brännare o scanner hem, men hur funkar det, kan man köpa "vadsomhelst" eller måste det vara samma märke som datorn (laptop, fujistu) ..min karl kan INGET om datorer, inte jag heller knappt ;)
 
Sv: brännare o scanner

Tittar runt omkring mig och jag ser inte många apparater här som är av samma märke, men om de m är bra eller inte vet jag ej, om du inte får fler svar ska jag kolla med "han som kan" i kväll. ;)
 
Sv: brännare o scanner

Det behöver absolut inte vara samma märke på grejerna.
Men det är ju alltid bra att köpa något välkänt märke som man vet brukar ha bra grejer.
 
Sv: brännare o scanner

Tack :D
jag vill ha bra saker och ingen skit....men om jag bara skulle be honom köpa diverse och inte ha önskemål så kan han komma hem med vadsomhelst :rofl:
 
Sv: brännare o scanner

Ang scanner, har den samma elkontakt som i Sverige eller kan man ha någon slags omkopplare om det inte är samma?
 
Sv: brännare o scanner

martha skrev:
Då jag inte vet vilken nätspänning dom har i thailand så är det litet svårt att svara, men det går för det mesta att fixa. Annars är det lödpenna och koppartråd som gäller, linda transformatorer är annars en avstressande terapi. :bump: Jag brukar få en och annan kubik ospecificerade elektroniska underverk :confused: av en kompis som jobbar på ett dataföretag, sånt som kunderna bytt ut och det mesta går att få sprutt på. :banana: Scanners är oftast anslutna via batterieliminator till nätet och eliminatorerna går antingen att bygla om invärtes eller byta ut. :D
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag måste skaffa mig ett bredbandsabonnemang inför kommande flytt. Jag har bott senaste åren i "comhem-hus" och före det haft ett mobilt...
Svar
13
· Visningar
933
Senast: _Taggis_
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 338
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 385
Senast: Calmiche
·
IT & mobiler Moderkort: ASUS Z87-A Z87 S-1150 ATX Processor: Intel Core i7 4770K / 3.5 GHz processor RAM: 16 GB DDR3 Nätagg: Thermaltake Smart M850W...
Svar
3
· Visningar
753

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp