bränna ut filer från dum dator?

B

BeastieBabe

Min dator är ganska seg för tillfället, vet inte riktigt vad det är som sviktar, men jag fick iallafall rådet att uppgradera datorn med ny processor, hytt moderkort och nytt ramminne.. (tror ja de va, uppgraderingspaket iaf)

men jag skulle bhöva få igång datorn och bränna ut alla de filer jag har där nu.. hur bör jag göra då?
 
Sv: bränna ut filer från dum dator?

Hmm kan du inte starta upp den och när windows har startat att du bränner dina filer på en CD/DVD för du har väll brännare?

Är datorn såå seg att du inte kan bränna?
 
Sv: bränna ut filer från dum dator?

den hänger sig ganska snabbt.. eller ja, den låter mig bara klicka och scrolla runt i ett fönster, som om jag skulle ha buke uppe kan jag klicka runt där. klickar jag utnågot i "öppna i nytt fönster" så låser sig det bprecis andra fönster jag har öppna samtidigt t.ex anteckningar, paint, utforskaren osv..
men efter några minuter låser den upp en stund och sen låser igen.. jag förstår verkligen inte vad som kan vara fel :(
 
Sv: bränna ut filer från dum dator?

hurrgh. urk. eg så skulle det vara enklast att bara plocka ur hårddisken, samt köpa en ny sådan tillsammans med ett uppgraderingskitt ifrån tex komplett.se....

sen montera i dne och flytta över allt i efterhand,...
 
Sv: bränna ut filer från dum dator?

Hmm lite svårt. fast om du endå ska uppgradera datorn så är det nog som Baka_kun säger
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! varnar för låååååångt inlägg men behöver lite "Push" just nu... Har haft ett uppehåll från att vara hästägare på några år men...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
15 142
Senast: fijja
·
IT & mobiler Jag har precis köpt en ny dator och blev tillsagd i affären att jag måste göra en backup på den innan jag börjar använda den. Om jag...
Svar
1
· Visningar
1 162
Senast: Pellur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp