Bränna DVD? Hjälp!?

Saybia

Trådstartare
Nån som kan förklara lite för mig hur man bär sig åt,
hade varit trevligt att kunna bränna ut nån film ibland istället
för att de ska ligga & ta plats på datorn.
Vilket program behöver man till att börja med?
Har testat att ladda hem Nero Burner, men jag vet inte om jag
fått hem rätt version, för alla gånger så har det sett ut såhär när jag ska "starta", måste alltså ha några nummer...som jag inte har :crazy:
Hur ska jag bära mig åt för att fixa nåt dvd-bränningsprogram (utan att det kostar multum), vet ju inte ens om det här var rätt Nero? det kanske finns flera?
Sen när man ska bränna...vad ska man ha laddat hem filmen i för format osv.
Jag vet, jag är okunnig..men det hade varit så trevligt att lära sig...just nu så går jag och köper dvd-filmer (vilken iofs är mer lagligt) & det är ju rätt så dyrt...när jag ändå har dem på datorn & har en massa tomma skivor som jag kan bränna ut dem på.

Nån som orkar hjälpa? ;) :bow:
 
Senast ändrad:
Sv: Bränna DVD? Hjälp!?

Jo Nero kostar och man ska skriva in sin licens där
Men det ska även gå klicka på "Demo" för att testa programmet.

Men det finns även en gratis brännare som jag tycker är bra
http://www.cdburnerxp.se
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 185
Senast: Yrsel
·
Samhälle Jag har fått ett problem. Eller fått och fått... Har haft detta problem tidigare! Sommaren 2009 köpte jag och dåvarande pojkvän hus i...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
11 363
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 940
Senast: Takire
·
Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är...
2
Svar
34
· Visningar
5 958
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp