Bränd CD som inte funkar. Hjälp!

M

mallan

Har gjort iordning en CD med inspelat prat och en låt som jag brännt (skolarbete till imorn.. :crazy: ). Den funkar när jag spelar upp den i datorn, men inte i vanlig CD-spelare. Varför?? Väldigt tacksam för snabb hjälp!

Sv: Bränd CD som inte funkar. Hjälp!

Har du bränt i mp3 eller waw?

Äldre cdspelare brukar inte stödja mp3-format.

Den kanske är bränd i ett format som din cd-spelare inte kan läsa?
MP3 eller liknande?

såg att det fanns snabbare svarare :-)

Pratet + musiken är ihopsatt i windows media player, så den är bränd därifrån, och blir då tydligen i WMA(windows media auto)-format. Är det kanske så att detta format inte kan läsas av vanliga CD-spelare? Om det är så, hur gör jag då?

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 816
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Det finns ju massor av trådar om Corona men hur sjutton ska man veta vad man har? I förrgår började jag må lite dåligt, började bli...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
27 056
Senast: Lillefrun
·
Äldre Årets knasigaste rubrik men det är en jag måste ha svar på.. Kort sammandrag: Jag sålde min bil i augusti. Blev nerringd då jag la ut...
2
Svar
24
· Visningar
2 717
Senast: Raderad medlem 6459
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
26 387
Senast: Amk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Leksak som belöning
  • Barmarksdrag/canicross