Bra TV-produktion

Topolino

Trådstartare
Kan man önska sig en sån här TV-produktion till nästa torsdagslunch? :D

Hur coolt som helst att se hur street sense tråcklar sig fram från kön i sista svängen. Gillar dessutom att man visar ägarfärgerna som jockeyn bär tillsammans med startnr.

Sv: Bra TV-produktion

Att ha en speaker som har lite koll är en första förutsättning.....:angel: Helst ska dom inte prata japanska.... och fransmän som uttalar engelska hästnamn på franska kan vara lite förvirrande. När jag jobbade hos Alec Head hade vi en häst som hette Celine. Men hon fanns inte med på vår ridlista - där fanns däremot en som hette Sealine...

För övrigt var det häftigt med fågelperspektivskameran!:D

Senast ändrad:

Att ha en speaker som har lite koll är en första förutsättning.....:angel: Helst ska dom inte prata japanska.... och fransmän som uttalar engelska hästnamn på franska kan vara lite förvirrande. När jag jobbade hos Alec Head hade vi en häst som hette Celine. Men hon fanns inte med på vår ridlista - där fanns däremot en som hette Sealine...

För övrigt var det häftigt med fågelperspektivskameran!:D

Försök få en fransman att säga Halfwaytothemoon då... ;)

Inte lägga ut såna filmer från frankrike får abstinens ju! :crazy::cry:

Härlig! Chris är en av mina favvisar. Tog honom till gaten en dag och han sjöng hela texten till en gammal låt som jag glömt nu men det var inte typ "yeah, yeah". "Taxi" någonting!;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 480
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande...
2
Svar
26
· Visningar
3 220
Senast: Kiwifrukt
·
Hästvård Vill börja med att förbereda er på att det kommer bli många frågor i samma tråd, och troligen väldigt långt :p I alla fall, ska...
Svar
15
· Visningar
2 869
Senast: Trix
·
Trav Tänkte roa er med en följetong om en ganska originell häst.. 4-årigt sto, inköpt för slaktpriset, osedd långt uppifrån. Enligt...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
10 411
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar