Bra träningsbanor?

M

Mrs_Malfoy

Jag hade eventuellt tänkt rida lite fälttävlan med mina hästar. Nu är de ju rena hppphästar och behöver då naturligtvis träning på andra sorters hinder. Vet ni var i skäne det finns bra träningsbanor? De får gärna ligga i södra skåne. Jag har kollat runt lite på hemsidorna till de klubbar som anordnar fälttävlan men det står inget om deras banor.
Jag har ridit fälltävlan innan så jag är ingen nybörjare på det... bara mina hästar så det får inte avar för svårt... ;)

Sv: Bra träningsbanor?

Jag har varit där och tävlat fälttävlan! de har verklugen en fin bana. Ska mejla dem och höra om man får rida där....
Tackar...

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 426
Senast: mamman
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 556
Senast: Mia_R
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 677
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 317
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama