Bra tömkörningstömmar?

Jag köpte mina tömmar på börjes. Funkar precis lika bra som andra tömmar jag testat. Jag tömkör bara med lädertömmar, rep-varianten tycker jag inte man får nån bra kontakt med.

Jag la pengar på en AE-däckel i somras och trots att jag inte tömkör så mycket är den värd varenda krona - det är den enda gjorden som inte snurrar på min arab.

/Lavinia

• Gilla
Reactions: Ace
Jag fick låna KGs gjord och tömmar när jag tränade tömkörning för honom så hade jag pengar skulle jag köpa dem, också Tärnsjö!

Liknande trådar

Anläggning Jag står idag i ett nybyggt stall fullutrustat med tillhörande bekvämligheter som varmvatten, flera spolspiltor osv. Anläggningen har...
2
Svar
25
· Visningar
5 116
Senast: Cilla
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 368
Senast: alazzi
·
Utrustning Hej Nu är det så att vid hoppning så letar jag ett nytt bett. Kommer användas endast vid tävling då jag jobbar på med vanligt tränsbett...
Svar
5
· Visningar
1 823
Senast: Vogue
·
Äldre Någon som bolla lite biltankar? Allt vad leasing heter blev sågat av mina kollegor vid lunchbordet idag och elbilar hade de noll koll...
Svar
17
· Visningar
2 335
Senast: lillkillen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V