• Avel
  • Trådstartare Trådstartare lillmaria88
  • Startdatum Startdatum
Sv: Bra stam?

Amulet är en rikktigt fin hingst samma pappa som nimmerdor. Amulet har lämnat svår klass hästar i hopp och dressyr. Mitt sto som är efter Amulet har en super trav och jättefin galopp hennes temperament är tufft fast på ett bra sätt. Fast hennes mamma har lämnat diplom avkommor i holland och är A-premierad så mycket kommer nog där i från ochså. Alltid kul när någon mer har amulet i stammen inte så jättemånga i sverige verkar det som. :D

Sv: Bra stam?

Jag vet inte riktigt vad kelly har gjort mamman till mitt sto, men det kan ju hända att hon är fin också :)

Mitt sto rör sig exemplariskt (veterinärens ord) Och hoppar precis ALLT med helt ok teknik, sen har hon tävlat körning själv, par, och fyrspann finns det uppgifter om, hon gör piaff och passage. Men hon är lite het i hoppningen :P

http://www.pixbox.se/usr_show_id147214_page0_order1.html

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 638
Avel Hej! Jag skulle vilja veta ni har för tanke och erfarenheter gällande några äldre kändare hingstarna och vad som är typiskt hos var och...
Svar
0
· Visningar
583
Senast: FADressage
·
Avel Blir inte klok på mitt sto så tänkte skriva av mig lite här och se om nån varit med om något liknande.. 😒 Mitt sto seminerades förra...
Svar
8
· Visningar
3 459
Senast: Lyxzen
·
Avel hejsan allihopa☺️ Jag är helt ny inom det här med avel och skulle vilja ha lite hjälp . Jag har ett jätte fint sto på 155 cm i mkh hon...
Svar
5
· Visningar
1 724
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka