Bra spermakvalité sökes!

Sv: Bra spermakvalité sökes!

Careme är faktiskt en hingst jag funderat på, han står ju så till att jag faktiskt kan hämta sperman själv och köra till min seminstation och på så vis förkorta restiden för spermierna en hel del. :)
Nu blev det dock en annan hingst. Så om Careme blir godkänd igen nästa år så är han ett hett alternativ om jag nu får "igång" märr-eländet på semin.
(tog sig på ett språng naturligt förra året)

Men då måste du väl byta till annan Flyinge hingst för att slippa ny stationsavgift för hingsten, språng avgift etc...Jag skulle rek careful bla.. Lovson är jag inte själv så jätte övertygad om...Är rätt så lågställd i typen och inte jätte rolig i hoppningen trots sin fina härstamning...

tror endast att det gäller Flyinges Egna hingstar... Kolla detta innan du byter så att du inte åker på ny stationsavgift, språngavgift etc....

Careme är faktiskt en hingst jag funderat på, han står ju så till att jag faktiskt kan hämta sperman själv och köra till min seminstation och på så vis förkorta restiden för spermierna en hel del. :)
Nu blev det dock en annan hingst. Så om Careme blir godkänd igen nästa år så är han ett hett alternativ om jag nu får "igång" märr-eländet på semin.
(tog sig på ett språng naturligt förra året)

Okej, det var snabba beslut. Vilken hingst blev det om jag får fråga?
Hoppas hon tar sig nu.
Jag har nyss seminerat mitt eget sto med Carême.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka