Bra restaurang i Varberg?

nickan1

Trådstartare
Någon som kan tipsa om bra restaurang i Varberg? Kan gärna vara lite finare och gärna med kötträtter och fiskrätter att välja på. Bra vin är alltid trevligt. Vi är inte ute efter asiatisk eller indiskt snarare mer åt antingen bra köttrestaurang men även italienskt funkar bra.

Någon som kan tipsa om bra restaurang i Varberg? Kan gärna vara lite finare och gärna med kötträtter och fiskrätter att välja på. Bra vin är alltid trevligt. Vi är inte ute efter asiatisk eller indiskt snarare mer åt antingen bra köttrestaurang men även italienskt funkar bra.

Hus 13 på fästningen eller stadshotellets restaurang är också trevligt utöver Johns och Grappa

@Honungshumlan tack för tips ska kolla dessa med och se vad som passar oss bäst! Johns place verkar ligga en bra bit ifrån vårt hotell så det får det nog bli en annan gång. Är skönt med gångavstånd tycker vi.

Grappa och Zorba är mina favoriter :)

Var på lunch på Hatteviken som hade riktigt god mat! Provade fisken, bra salladsbord samt trevlig efterrätt. Är inte från Varberg så osäker på utbud/öppetider m.m men kan minst rekommendera den som lunchrestaurang i alla fall.

Mvh Thomas

Var på lunch på Hatteviken som hade riktigt god mat! Provade fisken, bra salladsbord samt trevlig efterrätt. Är inte från Varberg så osäker på utbud/öppetider m.m men kan minst rekommendera den som lunchrestaurang i alla fall.

Mvh Thomas

Deras middagsmat är bra den med. Inte så stort utbud av rätter, men det som finns är vällagat. Dock enbart på sommarhalvåret skulle jag tro.

@esther @ThomasM @Killaloe tack för tipsen då har jag lite mer att kolla på. Är glad för att ni tipsar, tripadvisor och liknande sajter kan man ju med kolla på men har blivit besviken mer än en gång när jag valt restaurang med vägledning därifrån.

Liknande trådar

Fritid Hoppas det finns några varbergsbor här,! Vilken är bästa badstranden i Varberg om man vill ha sandstrand och inte så långgrunt? Bra...
Svar
4
· Visningar
551
Senast: enough
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 268
Mat Jag fick så himla bra tips på restaurang i Varberg av någon trevlig Bukefalist, så jag testar igen. Nu behöver jag era bästa tips på...
Svar
7
· Visningar
1 150
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 185
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023