Bra prisvärda boots?

Jag har boots i hagen och vid ridning från BR. Prisvärda och ganska hållbara. Kostar bara runt 160-180:-:)

Davis boots är dom bästa jag haft. Ett par hade jag i över 10 år
BDavisBellBoots__77720.1466105237.600.600.jpg

Använder oftast bell boots från Classic Equine/Pro Choice eller vanliga gummiboots med eller utan ludd. Har även några par i neopren från Globus som jag gillar!

Jag har en liten häst och tycker de flesta boots blir otroligt klumpiga men dessa är jag nöjd med :)

Jag har en klumpig häst som älskar att trampa på sina stora fötter.. Så dessa har jag i hagen:
9230-16.jpg

Lätta att skölja av, ger inte några skav på min trots att de sitter på nästan jämt, billiga och lätta att hitta i hagen ;)
När jag rider gillar jag dessa bäst:
23962993-origpic-2100ff.jpg

Sitter bra, finns stora som passar min hästs dasslock, snygga och går att slänga in i tvättmaskinen :D

Liknande trådar

Utrustning Har haft tur och inte behövt boots i hagen på någon häst tidigare. Men min valack envisas med att trampa sig själv på framsidan av...
2
Svar
29
· Visningar
774
Senast: MiniLi
·
Utrustning Anatomiska boots som snurrar fast de inte ska. :cautious: Nåt tips för att få dem att sitta still? Det är ju ändå förbrukningsvaror så...
Svar
5
· Visningar
673
Senast: Marvin
·
Utrustning Jag har den dåliga förmånen att ha en häst som kliver av sig skorna hela tiden och får ställa in så många träningar att vi aldrig kommer...
Svar
11
· Visningar
632
Senast: Ninnurur
·
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
731
Senast: Miingla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025