• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tican
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 1 283
T

Tican

alltså benlindeunderlägg, att ha när jag rider.

som inte är enorma och jättetjocka och som inte glider - allmänt lätta att handskas med. till en d-ponny och vars ägare inte vill sy in. ;)

Sv: bra padar

Jag gillar Eskadrons, finns väl i olika storlekar också...
Har också Mias RS, som är helt ok.

Klipp till ett par av filttyg eller köp neoprenpaddar, de går också att klippa till.

Jag har ett par eskadron, de e klart bäst! Ligger kvar bra på benen, finns i stl ponny (dom e små och smidiga) tryckfördelar bra, absorberar fukt.

Jag har ävene tt par Mias RS, dom är lätt att linda med.. men jag tykcer att de är lite för tunna flr att kunna tryckfördela på ett jätte bra sätt.

så du ska helt klart satsa på ett par eskadron!

Hö*ks paddar (Showmaster, 129 :-) är väldigt bra, lagom tjocka och suger upp fukt bra. Bra grejjer för pengarna- även om jag skulle satsa på något dyrare om jag lindade varje dag.

Ullis

Eskadrons paddar är bra och smidiga om du ska ha dom när du rider!

Vilka eskadronpaddar är det? För visst har de flera olika modeller?

Eskadron climatex för ridning. Var uppmärksam och kolla att det står för ridning, stallpaddarna ligger i likadan förpackning..

till alla: var hittar man eskadrons och mias?

eskadrons fanns på hastshopen.se, men bara i 30x45. (och det är väl ändå fullstorlek?)

ja titta. :) men det står inte om det är för ridning eller inte..

Dessa tycker jag är överlägset bäst:
HS66301_ptn.jpg

Jag har neoprenpaddar och tycker att det har funkat bäst :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
643
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 205
Senast: Reshästen
·
Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 573
Senast: Roheryn
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 327

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bråkande hundar
  • FÅRtråden
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII