Bra NH börcker?

JessicaM

Trådstartare
Har ni några tips på bra Nh böcker? Jag är nybörjare men känner att detta är "min metod" så jag skulle vilja veta massor mer :)

Kom nu med massor av tips :bow:

Sv: Bra NH börcker?

Jag tycker det bästa är att gå till bibilioteket och låna allt som rör deta, så kan du sedan köpa de böcker du gillade mest. Jag gillar hempflings Dansa med hästar mycket.

eftersom det finns så otroligt många trådar om det här på forumet så får du nog mest information om du söker, istället för att folk ska skriva samma saker om och om igen... En bra start är den nålade tråden högst upp på denna sida: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=765745 Där finns också namnen på de "vanligaste" NH-människorna som brukar nämnas, sök även på dem både här på buke och på ex google så får du fram mängder med böcker och information. Lycka till och hoppas du hittar något du gillar!

eftersom det finns så otroligt många trådar om det här på forumet så får du nog mest information om du söker, istället för att folk ska skriva samma saker om och om igen... En bra start är den nålade tråden högst upp på denna sida: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=765745 Där finns också namnen på de "vanligaste" NH-människorna som brukar nämnas, sök även på dem både här på buke och på ex google så får du fram mängder med böcker och information. Lycka till och hoppas du hittar något du gillar!

Jo jag vet de kända inom nh men jag vill fortfarande höra andras åsikter om diverse böcker de tycker är bra och rekommenderar.

Men sök då på deras namn på forumet så kommer du få upp MASSOR av trådar ;)

Men sök då på deras namn på forumet så kommer du få upp MASSOR av trådar ;)

Men jag vill inte gå igenom MASSOR av trådar för att hitta OM de har skrivit att någon speciell bok är bra.

Kan man inte då, de som vill, skriva vilken bok de föredrar och varför här inne. Istället för att man ska ägna en hel dag för att titta på trådar.