Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det bästa är att gå till bibilioteket och låna allt som rör deta, så kan du sedan köpa de böcker du gillade mest. Jag gillar hempflings Dansa med hästar mycket.
eftersom det finns så otroligt många trådar om det här på forumet så får du nog mest information om du söker, istället för att folk ska skriva samma saker om och om igen... En bra start är den nålade tråden högst upp på denna sida: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=765745 Där finns också namnen på de "vanligaste" NH-människorna som brukar nämnas, sök även på dem både här på buke och på ex google så får du fram mängder med böcker och information. Lycka till och hoppas du hittar något du gillar!
Men sök då på deras namn på forumet så kommer du få upp MASSOR av trådar
Jag håller på och läser Sven Forsströms böcker som jag blev rekomenderad här på sidan. Bra och pedagogisk nybörjarbok.
Sven forsströms böcker är dem absolut bästa enligt mig! man lär sig så ootroligt mycket av att läsa dem och sven kan konsten at skriva på ett lätt förståerligt sätt. Hans böcker har gjort så att jag har fått många många aha upplevelser och jag verkligen rekomenderar alla hästägare i hela världen att läsa hans böcker! Jag lovar du kommer lära dig huuur mycket som helst!
Dem finns att köpa på www.equerry.se
god jul kram från emma
Om du är nybörjare tycker jag att du ska kolla upp "Boken om Hersemanship" av Lisbeth Johnson Den är inte så avancerad, men lättförstådd. Massor av bilder som steg för steg visar hur du ska göra och enkelspråkiga bildtexter! Tror att den kan vara en bra början
Är det ingen som har läst Parellis bok "Natural horse-man-ship" ????