Bra kattmat

peace

Trådstartare
Ja vilket är det:confused: På bukehund har vi ju i många trådar diskuterat vad som är bäst,och de flesta är väl ändå överens om att man vill ha så lite "utfyllnad" i fodret som möjligt.Sånt som inte egentligen är naturlig föda för hund. Hur är det för katter? Är snart dax för mig att köpa foder till mina katter, men vill nu ha ett riktigt bra foder till dem med bara det mest naturliga innehåll för katter, vilket ska jag välja??? De får nu en blandning av Rc foder så som Rc-oral/Rc-utekatt.Hjälp mig!!!

Sv: Bra kattmat

Tumregeln är ju så mycket kött som möjligt.
Bäst är ju BARF, därefter blötmat, sedan ett vettigt torrfoder.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
10 641
Senast: tanten
·
Katthälsa Har en katt som börjar bli till åren (11 år), och som börjar bli lite väl smal. Tänker att första steget är att byta foder för att se...
Svar
6
· Visningar
1 128
Katthälsa Hej! Jag hämtade hem en kattunge för några dagar sedan. Hon är köpt från ett katthem och innan jag tog hem henne så pratade vi om...
2
Svar
39
· Visningar
3 891
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 818
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka