BRA hoppsadlar med ullstoppning

Sv: BRA hoppsadlar med ullstoppning

ok:laugh:
vet du vilka modeller som har det? hittar ingen information om det på deras hemsida

jag tror att deras flesta är de.

Iaf Golden Star

tror att de är lite olika, de nya golden star har iaf inte det.. Arezzo D har ullstoppning.

Har den inte ?

Men när vare den nya kom ?

Min är typ 6 månader .. och den har ullstopning

*kl*

På många av prestige modellerna kan man välja ull stoppning eller latex..

ok men hur vet man vilka det är? Meredith går inte att ta med ullstoppning väl?

Provade typ alla prestige hoppsadlar igår, föll själv för michel roberten. Den enda jag provade som var ullstoppad var arezzon men när jag frågade om alla modeller gick att få ullstoppade så sa hon att att det gick, men kan tänka mig att leverans tiden inte är så rolig på de modeller som inte tillverkas med ull som alternativ, typ arezzon, golden star, parisen..

Ok tack!
nu blev jag väldigt glad, leveranstiden har jag inga problem med sålänge det inte är ett år då, kanske blir en Meredith då om den passar hästen

Liknande trådar

Western Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Svar
1
· Visningar
375
Senast: Nepenthe
·
Heeelt ny på att tyda dom här unghästbedömning som finns. Kollar på en häst som är 5, fick klass 1 i gångarter och hoppning på...
Svar
12
· Visningar
1 252
Senast: Robina
·
Samhälle Jag vet ju att många lever utan bil, och att det är en lyx egentligen. Men jag har vant mig vid lyxen, dessutom nyproducerad bil, och...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
4 058
Senast: Amha
·
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
363

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka