Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Butet skulle jag ALDRIG ens ta emot gratis. Har sett för många hästar med rygg problem som haft just butetsadel. Har hört mååånga som sagt samma sak. Så butet är INTE att rekommendera !!!
Det är väl som med alla sadlar att dom måste PASSA HÄSTEN, många köpare har nog varit mer fixerade vid märket än vid passformen på sadeln.
Jag har själv köpt/sålt och bytt ut 3 av mina Butet sadlar innan jag hittade dessa två som passade de hästar jag har nu. oavsett vilket märke man rider i så MÅSTE sadeln PASSA BÅDE HÄST och RYTTARE annars blir det inte bra!
Nu vet jag att du inte skrev bates men å andra sidan så är det väldigt många som använder just den sadeln till hoppiga unghästar eftersom det är väldigt bra grepp i den och flexibla stöd
Butet skulle jag ALDRIG ens ta emot gratis. Har sett för många hästar med rygg problem som haft just butetsadel. Har hört mååånga som sagt samma sak. Så butet är INTE att rekommendera !!!