Bra glukosamin?

Lona

Trådstartare
Ena daghunden har HD (antagligen C/D) med små pålagringar, han röntgades nu som 4-åring. Ganska rejäl jaktlabbe på 30 kg, absolut inte tjock. Används i praktisk jakt och går rätt hårt periodvis. Ordentligt musklad, fick beröm av röntgenpersonalen som är mycket duktig på röntgen och HD. Armbågarna är friröntgade sedan tidigare.
Fick rådet att börja med glukosamin MEN vilken sort är bra? Vet att olika funkar på olika hundar men var börjar man lämpligtvis? Och var köper man till ett bra pris, antar att det är billigare på nätet?
Hur är det med till exempel grönläppad mussla och MSM?

Jag har gett min gamla hund och även ätit själv o ska börja själv igen med Flexijoint , helt klart den bästa på marknaden enl mig
( den är för hästar men tar bara lite mindre)

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras I går släpptes Schäferhundens Index på avelsdata. Hela gårdagen ägnade jag åt statistik, både på egna kullar men också väldigt mycket åt...
9 10 11
Svar
213
· Visningar
14 517
Senast: Dentaku
·
Hästvård Ska försöka hålla mig kort men gör jag det inte får ni ursäkta. Sitter med grubblerier sen en tid tillbaka angående min häst. Vet...
Svar
12
· Visningar
3 376
Senast: sandrafors
·
C
Hundhälsa Hej! Jag vill dela med mig av mina erfarenheter så det kan hjälpa andra. Jag har en snart 11 år gammal schäfertik som haft problem...
2
Svar
26
· Visningar
17 458
Hästvård Tänkte höra med er som har mer erfarenhet av ledproblem än jag, vad ni tror om framtidsutsikterna för den här hästen...
2
Svar
38
· Visningar
7 362
Senast: Ingela_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar