Bra FTP-program (helst gratis)

E

Egonson

Tips mottages tacksamt.
Även tips på äldre trådar med samma ämne.

Sv: Bra FTP-program (helst gratis)

Filezilla är gratis och bra.

Om du tittar högt upp på sidan, med nedför Buke-loggan finns det en gul rad där det står kontrollpanel, Medlemslista, Nya inlägg, Sök. Klickar du på sök, kan du själv söka efter gamla trådar.

/Soapbubble

Sv: Bra FTP-program (helst gratis)

Min favorit är WS_FTP som förut fanns att ladda ned gratis från www.downloads.com
Just nu använder jag dock LeechFTP, som finns att ladda ned från samma sida. Det är ett lite krångligare program om du frågar mig.. Men det är fullt dugligt! (hittar inte WS_FTP på downloads.com längre och därför har jag bytt program..)

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 789
Kropp & Själ Hej. Jag undrar om någon har erfarenhet och tips på produkter till ansikte som har både exem och akne? Min unga tonåring har alltid...
2
Svar
23
· Visningar
433
Senast: Fetaost
·
Juridik & Ekonomi Jag har fram till nu haft ett gratis bokföringsprogram i mobilen, som fungerat bra till mitt lilla fritidsföretag. Men nu tar de bort...
Svar
7
· Visningar
481
Senast: ameo
·
Mat Jag har under många, många år haft problem med magen och prövat den ena dieten efter den andra. Nu verkar det som att det äntligen är...
2
Svar
35
· Visningar
2 061
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024