R
Razor
Hade tänkt få skriva av mig lite,min bror dog för nån vecka sen, så jag bestämde mig nu för o sälja mina 2 tikar eftersom jag idags läge inte kan erbjuda dom vad dom behöver! Har precis köpt ett hus och isamband med min brors död så vart jag arbetslös.Jag jobbade som personlig assistent åt honom. Så jag satt ut hundarna iförrgår och det kom en tjej som ville titta på Whippten jag had. men tyvärr så ringde "uppfödarn" samtidigt som hon kom och var fly förbannad, hon skulle ha tillbaka hunden och vi skulle inte få nå pengar. Det var hennes hund och inte min.. hon skulle prata me tjejen som kom o tittade och visst tjejen tyckt som ok , och då började hon källa ut henne också! Det är så att Whippeten är inte renrasig, vi fick aldrig skriva på nånting utan hon kastade hunden på oss och ville att vi skulle köpa fler.. så jag vet inte riktigt.. är hon e bra uppfödare eller vad? är jag elak/ oseriös som säljer dom.. visst had man barn så inte kan man sälja sina barn .. men man kan som inte jämföra människor med djur.. har jag totalt fel.