Charlotte1975
Trådstartare
Nu börjar de bli dax att byta bil. Har haft min Toyota Rav4 i över 10 år, och varit supernöjd. Har 2 krav vid bilbyte, Suv med 4wd. Fram med förslag, för och nackdelar, hiss och diss.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har en trailer på 1640, och har precis tagit B96 kortet. I övrigt kommer den användas som familjebil, kör mkt så gärna låg bränslekostnad men hög komfortnivå.Hur mycket ska den få dra, hur ser ekonomiönskemålen ut? Förutom dragbil fungera som vad? Komfortnivå? Bränsle? Övrig körning?
Lexus rx450h, stark som en oxe och helt galet bekväm.Kollat lite på Audi Q5 hybrid. Dyr i inköp men eftersom jag kör mkt så vore en hybrid plus i kanten. Finns de fler SUV'ar som är hybrider?
Subaru forrester finns också eller XC90 om man vill ha lite mer SUV liknande.
CX90 är för stor. Har i dag provkört cx60, Audi q5 och BMW X3. Har fått prisförslag på alla tre med de finesser som jag vill ha. Så nu ska jag jämföra lite, kolla Blocket och fundera. Vill även prova nya Toyota Rav 4.Fast XC90 är en REJÄLT stor bil, och mer jämförbar storleksmässigt med en pickup än en RAV4.
stämmer bra!Fast du menar nog XC....
Kollat lite på Audi Q5 hybrid. Dyr i inköp men eftersom jag kör mkt så vore en hybrid plus i kanten. Finns de fler SUV'ar som är hybrider?
Mitsubishi outlander PHEV. Alltså deras plugin-hybrid.
Väldigt mycket bil för pengarna, och fantastisk dragkomfort samtidigt som den innebär pyttekostnader att äga.
Dock är jag osäker på om du kan köra suv + 1650 släp på B96?
Rent generellt brukar en suv alltid innebära BE på direkten...
Att du dragit med Rav4 hittills är ok bara för att den i gamla karossen(?) är en mirakelmaskin som är svår att hitta motsvarighet till i dagens bilar.