Bra benskydd ist för lindor

G

Gargamella

Ngn som vet några benskydd som ger bra stöd? Istället för att linda... :bow:

Sv: Bra benskydd ist för lindor

Professional´s choice...
Dyra men mycket hållbara, har ett par som är säkert 13-14 år gamla som fortfarande är hela. Då ska tilläggas att de är välanvända.

Vart hittar man dem?

Cowgirls skrev:
Professional´s choice...
Dyra men mycket hållbara, har ett par som är säkert 13-14 år gamla som fortfarande är hela. Då ska tilläggas att de är välanvända.

De flesta hästbutiker har dem här iaf, annars finns de nog på westernbutiker på nätet om du letar runt.

Men, som sagt, här säljs de även i butiker som är riktade mot "dressyrfolk". :D

Den sortens hela benskydd i neopren som skyddar o stödjer runt hela kotan o upp till knäet. Helt mjuka. Har tyvärr hjärnsläpp såhär på morgonen, kommer inte ihåg namn... :smirk:

Tack för tipset om sidan! Verkade finnas mycket bra o användbara benskydd där! Dags att shoppa :bump:

Liknande trådar

Kropp & Själ Kanske ger jag mig ut på farligt vatten nu, men, då får det väl vara så, då. Jag har en längre tid varit sjukskriven på grund av...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 561
Senast: Squie
·
Utrustning Jag har under större delen av sommaren försökt hitta bra benskydd som ger bra stöd till både senorna och även kotorna. Det finns ju en...
Svar
0
· Visningar
441
Senast: iNHALE
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 976
Senast: super
·
Kropp & Själ Har en gammal Ikea-kudde som är typ ergonomisk men får ofta väldigt ont i nacken och huvudet av den så vill hitta en bättre. Behöver en...
Svar
10
· Visningar
968
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama