Boxhyra, vad kan man ta??

S

squirlett

Är lite nyfiken på vad man skulle kunna ta betalt i boxhyra för följande tjänst.
*Litet stall med 3 boxar (2 till uthyrning)
*Sadelkammare
*Rejäl stallgång, gott om plats
*UNDERBARA ridvägar
*Belyst paddock
*Innomhus paddock, inte så stor men användningsbar.
*Bra med hagar, även sommarbete.

Det kommer även ingå...
*In- och utsläpp alla dar
*Hö
*Fodringar 3-4 ggr om dagen
Annat foder får de inhyrda stå för själva då alla vill ha olika.

Tyvärr finns det ingen bra bussförbilndelse, men ligger inte ute i ingenmansland...

Vi har ungefär samma sak nu när vi ska hyra ut...om boxarna kommer snart.......väntar!

Mindre stall 5 boxar, varav 3 st till uthyrning till att börja med, blir nog bara 2 till nästa sommar. 9 km till centrum men inte bra bussförbindelser... Bra ridvägar, ingen egen paddock men nära till ridhus och ridbana(10 min skritt väg!) Bra hagar och sadelkammare. Det kommer ingå in-utsläpp, fodringar, 3 ggr/dag (vill man ha fler får man fixa det själv), täckesbyten morgon och kväll. Kommer ta 800:-/månad för det. Då hjälper vi även till med mockning nån gång om det behövs men inte varje dag. Hö kommer att ingå men det beror på vad det är för häst, d.v.s hur mycket den äter. Men jag vet inte om det är normalt eller dyrt. Skulle själv betala det utan problem iaf....

Står i ett större stall med utfodring 5ggr om dagen.
Ridhus (får man köpa ridhuskort till)
Belyst utepaddock,
Bra ridvägar
Ingen täckesbytning men om man vart på en träning och vill att de ska ta av /byta på morgonen efter är det ok.

Vill man ha mockat går det att beställa kopstar 25kr per gång

Ingår:

Hösilage
Havre
Mineraler
Halm
saltsten

Betalar 1600:- i månaden. Tycker det är ett bra pris :)

Liknande trådar

Anläggning Jag har 2 egna hästar på en liten gård i en by i västra Götaland, har även 2 inackoderingar. Jag tycker det är så svårt det här med hur...
2
Svar
37
· Visningar
5 725
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Hej! Har en tjej som hyr in sin häst hos mig på lösdrift. Då det var väldigt spartanskt till en början fick hon en hyra på 1000kr/mån...
2
Svar
28
· Visningar
6 029
Anläggning Jag står idag i ett nybyggt stall fullutrustat med tillhörande bekvämligheter som varmvatten, flera spolspiltor osv. Anläggningen har...
2
Svar
25
· Visningar
5 086
Senast: Cilla
·
L
Anläggning Hej! Jag skulle vilja veta lite vad ni skulle tipsa om att välja av några olika stall! Jag har snart två ponnyer, har en nu och tanken...
2
Svar
22
· Visningar
3 553
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar