boxar med slagdörrar

ameo

Trådstartare
Moderator
Någon som VET vilka av boxtillverkarna som har slagdörrar på sin ordinarie "repertoar"? :confused:

Jag har försökt kolla av de flesta tillverkarna på den här listan men blir inte ett dugg klokare. Eller är det så illa att det knappt finns några slagdörrstillverkare längre? :(

Jag vill INTE ha skjutdörrar (är inte heller intresserad av att argumentera detta).

De fleste tilverkare lager også boxer med slagdørrar också. Bare att kontakta dem og si hva du vil ha! Bruker heller ikke være noe pristillegg for slagdørr. Det står nog bare inte på deras hemsida, for de fleste vil vel ha skjutdørrar :p

Jag köpte slagdörrar i höstas av Stallsystem AB i Dalby ( det är Myrby-boxdörrar). Gick bra att själv bestämma bredden på dörrarna, skitbra! :)

Fremtiden
Ribbox
Myrby

Dessa tre vet jag bestämt har slagdörrar för jag var också ute efter det. Nu bygger vi våra egna dörrar istället, men det är slagdörrar ändå :D
Jag tror dock som sagts tidigare att om du ringer upp även andra boxtillverkare så gör de slagdörrar också.

Va tråkig du är som inte vill argumentera, jag har alltid tyckt att det är jättemysigt att i tid o otid justera in skjutdörrar som inte vill funka OK.
Ribbox är bra men inte billiga, har slagdörrar.
PL

:D :D :D

Slagdörrar är ju outstanding :D Har det i vårt gamla större stall. Gjorde missen att sätta in skjutdörrar i en nybyggd liten stalldel - jag avskyr dem :p.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 405
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 542
Senast: mars
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 024
Senast: super
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
3 977
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV