maja_70

Trådstartare
Helt råhudsklädd bosal kan man tävla på den?
Har en som e av bomull men råhudsklädd på nosen och den får man inte tävla på. Tänkte om d är att den e delvis gjord av bomull.

Sv: Bosaler

Helt råhudsklädd bosal kan man tävla på den?
Har en som e av bomull men råhudsklädd på nosen och den får man inte tävla på. Tänkte om d är att den e delvis gjord av bomull.
Hur ser en bomullsbosal ut ??? Har aldrig ens hört talas om att en sån finns, och är det verkligen en bosal??? De allra flesta bosaler är flätade av råhud!! :confused::confused::confused:

Det var som f*n, har aldrig sett en sån förut, men kan konstatera att det är en bosal för utbildning, inte "vardagsbosal" som man visar sej med. Visst är det en bosal på bilden!

Jo, men jag är ju en riktig lantis så jag vet ju nästan ingenting.:eek:

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
941
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nångång i januari/februari 2023 så blev det väldigt blött i markerna där jag bor och översvämningar lite här och var. Jag läste...
Svar
5
· Visningar
388
Senast: Lingon
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 076
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar