Borttappat vacc kort?

S

snutten

Hittar inte vaccinerings kortet :crazy: Är bombsäker jag la det i fickan med alla hästpapper men tydligen inte :confused:
Är jag tvungen att vaccinera om då? Eller räcker det med ett kvitto från förra årets vaccinering?

Sv: Borttappat vacc kort?

Tyvärr så måste du grunda om isåfall om du inte har turen att ha haft samma veterinär och din häst finns med i veterinärens "arkiv" så att de kan skriva ut hela kortet igen åt dig..

Sv: Borttappat vacc kort?

Min veterinär var hygglig när jag tappat mitt kort och skrev ut ett "nytt" med alla vaccineringarna i. Så fråga din veterinär.

Jenny

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 353
Senast: Magiana
·
Foder & Strö Efter att ha fått analyssvaren på årets grovfoder satte jag igång och räknade foderstater. Då kvoterna är lägre än jag haft förr behöver...
Svar
15
· Visningar
3 039
Senast: Kodiak
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 730
Senast: mackan
·
Katthälsa Misse blir två år i sommar, går in och ut som han vill. Storjägare och äter sina byten. Om det rör sig ska det dödas, har det dödats ska...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
12 007

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka