Borttappad mobil

pepp

Trådstartare
Idag försvann min mobil spårlöst... har testat ringa den utan resultat.
Nu ringde jag den igen, men då var den avstängd.... vad gör jag nu?!! Kan man anmäla den som stulen och få en ny? Har halebop.
 
Sv: Borttappad mobil

Har mailat halebop nu och för spärrning... kan man på nåt sätt få en ny mobil om man säger att den blivit stulen?
 
Sv: Borttappad mobil

Det går ju på din hemförsäkring så det beror ju på vad den säger. Men självrisk brukar man få betala oavsett.
 
Sv: Borttappad mobil

Tack hörrni! Halebop har spärrat den nu, och skickat iväg ett nytt simkort med samma nummer. Har mailat försäkringsbolaget ang. drulleförsäkring så får se vad dom säger.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 493
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 543
Senast: Twihard
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
655
Kropp & Själ Pratar just nu med ledsen och besviken bonusdotter som återigen blivit nekad hjälp av sjukvården. Hon är 17 år och har mest troligt...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 728
Senast: soom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp