Trissa

Trådstartare
Mammas hund har feber (40,2 igårkväll och nu på morgonen 40,5). Hon är inte hängig, men lite slöare än vanligt och ville inte äta igår. Lite filmjölk gick ner, men det var det enda. Så nu sitter vi här och väntar på att veterinärens telefontid ska börja... Det enda jag kan komma på så här rätt upp och ner är borrelia?

Sv: Borrelia?

..eller livmoderinflammation eller någon annan infektion. Veterinären är en bra idé.

Hoppas hon blir kry snart,
Duvan

Sv: Borrelia?

Hon hade tur och fick en tid nu vid 10, nu ville hon inte dricka längre heller. Fast fortfarande rätt pigg och rörlig. Hon har faktiskt haft flytningar till och från (kollade hos vet som sa att de var ofarliga), så pyo är ju också ett alternativ, nu när du säger det.

Liknande trådar

Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
616
Senast: YlvaG
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 406
Senast: Troll
·
Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 179
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 818
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30