Börjes täcken

S

Spirelli

Nån som beställt och använder Börjes täcken till shettis? Minitäcke tror jag det hette i katalogen. Håller det tätt och hur är det i storlek?

Jag har ett liknande från börjes...fast grönt.
Det är inte vattentätt utan vattenavisande!!!

Satt inte jätte bar på min normalstora shettis...fick flytta ner bogspännet då det satt uppe i "halsen" på honom!!!
Är inte super duper nöjd, men det duger :smirk:

hade det gröna oxå till mitt b-ponny sto som normalt kan ha stl 105cm men det var alldeles för litet framme vid bogen,jag fick sy dit en 20cm tyg bit å fästa med :crazy:

Jag har Börjes täcket och det fungerar helt kanon!!!
Min shettis kan gå ute i hagen heladagen i ur och skur och inte vara det minsta blöt eller kall när han kommer in. Passformen är helt ok. Storleken lika så. Helt klart värt pengarna. Önskar faktiskt att desa täcken skulle finnas till stor häst också.

Liknande trådar

Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i...
2
Svar
27
· Visningar
1 506
Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är...
2
Svar
39
· Visningar
982
Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
382
Senast: Elektron
·
Utrustning Skulle behöva laga ettbarnspolitiken täcken, var hittar jag de bästa laglapparna? Verkar smidigt att bara klistra på en lapp över hålen...
Svar
1
· Visningar
431

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gps tracker för Android?
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Värma spenat?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar