Börjes regntäcken...

pinky

Trådstartare
Är det nån som hunnit köpa och använda något av de nya regntäckena i Börjeskatalogen?

7073 Himalaya regn, blått eller ljung, 379:-
7034 MacPro Rain Special, rutigt, 535:-

Åsikter om dem?

Jag har haft ett Macprotäcke på den tiden de var lilarutiga, och jag tyckte det satt bra och höll tätt. Är denna lite billigare variant lika bra?

Har har beställt MacPro, det rutiga. 1 månad sedan nu och grejjorna har inte kommit ännu. :smirk:
Pratade med dom häromdagen, skulle skicka det genast, had einte hunnit, sa dom. :smirk:
Jag kan rapportera såfort jag fått det hur det verkar.

Vet inte om det är samma, men jag har ett macpro (blårutigt) som är ett par år gammalt. Det är ett helt suveränt täcke. Håller tätt och sitter bra. Aldrig minsta skav på pålle. Transporterar även bort fukt om hästen är småfuktig när man lägger på det.

Har ett blått Himalaya regn.
Det håller tätt, lite stort i storleken bara.
Det är dock inte så ljust blått son det ser ut i katalogen, mer gråblått.
Helt OK i förhållande till priset.

Börjes hemsida har inte fungerat de senaste dagarna, någon annan som kommer in på den? :confused:

Funderade på om jag skulle skapa en tråd och fråga detsamma, men jag brukar själv bli irriterad på såna trådar så jag lät bli... :p

Nej, jag har inte heller kommit åt den på säkert en vecka snart... :(

Tack för svaret!

Nu har jag iofs fått nys om ett annat täcke, men om det inte finns kvar så blir det ett sånt! Hur mycket för stort är det? En storlek?

Att färgen är mer blågrå gör mig bara lycklig... :D

Har aldrig upplevt själv att de varit sena, men har hört att det verkar vara vanligt...

Man tycker ju att de borde veta om de har mycket att göra, och isf tala om för kunderna att det kan ta tid. Jag har inget emot att vänta, bara jag vet om att det är försenat!

Dom sa att det skulle komma inom 2 veckor, nu har det gått 4 veckor. :smirk:
Pratade som sagt med dom i förra veckan o jag skulle ha grejjorna i början på denna. Ännu har dom inte kommit. *suck*

Liknande trådar

Utrustning Har ett Showmaster ofodrat regntäcke, som har perfekt passform till hästen, men som hela tiden varit lite opålitligt vad gäller att...
Svar
10
· Visningar
1 515
Senast: Chili
·
M
Utrustning Nu är det dags att inhandla ett regntäcke, igen... Jag har velat fram och tillbaka, och nu ber jag er om hjälp! Svik mig inte nu!;)...
2
Svar
20
· Visningar
1 860
Senast: piggis_83
·
Utrustning Okej, det är ju fortfarande jättefint väder (åtminstone där jag bor) men snart kommer väl den förbannade :devil: skånska vintern med...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 097
Senast: Bellafjella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18