I
Isbiteen__
Sv: Börjes produkter.
Haha^^
Jo, jag har varit nere i ullared en gång.
Och det var inte lite som jag fick med hem.
Det är ju så himla roligt, att handla.
Och man måste ju ha inte lite nytt.
Jag har redan beställt denna månad, och nästa har jag redan bestämt vad jag ska handla. Haha^^
Och jag har ingen stor inkomst så det blir ju min pappa som för stå för det mesta. :P
och han blir ju inte så glad, det går åt mycket pengar på hästen o hästsaker i månaderna. Hehe.
jo en fråga till er alla.
funderar på att köpa chaps i från börjes.
läderchaps, vilka ska jag välja?
finns för 188 kr, och 200 någontin.
och även för 400 kr.
vill ha ett par billiga, men bra.
ska tävla snart, och vill va fin tills dess både hästen o jag o då är ett måste nya saker
Du det är farligt att åka dit. Även om man bara ska köpa lite så kommer man ut med en massa. Jag måste dit snart, har redan en shopping list på 4000 kronor och jag lär ju bli sugen på mer när jag är där. Tur att min mamma ska följa med och hålla mig i örat... Det kan behövas även när man är vuxen bland.
Haha^^
Jo, jag har varit nere i ullared en gång.
Och det var inte lite som jag fick med hem.
Det är ju så himla roligt, att handla.
Och man måste ju ha inte lite nytt.
Jag har redan beställt denna månad, och nästa har jag redan bestämt vad jag ska handla. Haha^^
Och jag har ingen stor inkomst så det blir ju min pappa som för stå för det mesta. :P
och han blir ju inte så glad, det går åt mycket pengar på hästen o hästsaker i månaderna. Hehe.
jo en fråga till er alla.
funderar på att köpa chaps i från börjes.
läderchaps, vilka ska jag välja?
finns för 188 kr, och 200 någontin.
och även för 400 kr.
vill ha ett par billiga, men bra.
ska tävla snart, och vill va fin tills dess både hästen o jag o då är ett måste nya saker