Börjes hästdammsugare

Cherarriduracell

Trådstartare
Jag är allergisk och försöker hitta sätt att underlätta hästhavandet så jag slipper ligga totaldäckad om det blivit ett par extra timmar i stallet. Scrollade på Börjes och såg att de fortfarande säljer hästdammsugare. Någon som provat den och har något utlåtande? Hur mycket minskas damm och stöv och hur tömmer man den? Finns det andra hästdammsugare på marknaden som är bättre? Övriga knep för att hålla allergenerna nere tas också tacksamt emot!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 676
Senast: Calmiche
·
Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
46 450
Senast: Efwa
·
M
Hästhantering Jag har hållit på med hästar nästan hela mitt liv. Jag har ridit på ridskola, haft häst och det har sett ut som det gör när man är...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
11 256
Senast: Yrja
·
H
Hästmänniskan Jag vet inte vad jag ska göra! Blev medryttare på en häst för ett par månader sedan, den är verkligen jättefin, trevlig och snäll...
Svar
12
· Visningar
1 379
Senast: Corallen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka