börjar må dåligt igen.

annie_cool

Trådstartare
Hej nu börjar jag må dåligt igen vet inte varför men känner mig nere.De flesta vet vad som har hänt i mitt liv men kan säga det igen för de som kanske är nya här. Min pappa dog för fyra år sen saknar honom mycket han dog på midsommar aftonen på natten. Minns allt som hände .Jag drömmer mycket om honom men antar att det är alla minnen som kommer fram. Nu ska jag åter gå i till ämnet. Vad tror ni vad det kan vara? börjar jag gå depression? Jag är trött äter lagom mycket.dricker mer vatten.

Sv: börjar må dåligt igen.

Du måste hitta någon som du kan prata med. Ventilera dina tankar och känslor med någon. Sorg ser så olika ut hos oss alla, men du ska veta att det är okej att känna, vara ledsen, vara glad även om man vet att andra inte är det. Jag hoppas att du hittar någon som du kan prata med!

Lycka till och var rädd om dej

Sv: börjar må dåligt igen.

Hej jag har pratat med några stycken men det kanske är dags igen.har lite att ta upp ändå.

Liknande trådar

Hästvård Tänkte höra om ni har några kloka råd. Shettisen vi lånar fick kolik i går. Var rätt dålig när veterinären kom men svarade bra på...
Svar
2
· Visningar
534
Senast: Kristall10
·
Mat Att man ska äta mycket fibrer funkar ju om man vill bli lösare i magen, men hur gör jag för att bli hårdare? Jag skadade höger hand för...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 895
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 288
Senast: Gabby_Ossi
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 725
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar