Borderterrier ägare! Bild på era hundar!

Nupilot

Trådstartare
Jag har en borderkille som är 2,5 år gammal som heter Rockamore Lagavulin. Han kallas för "Kicken" för det där långa namnet är det väl ingen som orkar ropa!! :banana:

Här är min Kicken på Fors Gård Mars 2006
9c650420251d448ea0f2d00a1d7bc86c.jpg

Sv: Borderterrier ägare! Bild på era hundar!

Mhm, är han släkt med Lapinkulta då?? har för mig att det är en Rockamorehund...

Jag har en korsning BT/tysk jaktterrier för tillfället, men hade en BT innan. Blir nog en BT till snart. Men jag kör på rena jaktlinjer.

//E

Ja hans mamma och Lapinkulta är systrar ur samma kull tror jag. :)

Helt enkelt underbart charmiga.

Min syster har en 1,5 årig tik, och det var JAG som rekommenderade henne att kolla in borders. Jag var övertygad om att rasen skulle passa min systers familj

Jag älskar när jag har rätt.

Har tyvärr ingen bild, men själv är jag helfrälst och skulle absolut kunna tänka mig en border i framtiden.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 226
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 120
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Har fått hem en liten kille från Rumänien på ca 1 år gammal. Vet inte om det hänt nått på transporten men han är LIVRÄDD för allt...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
16 474
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 351
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama