Border Collie

C

Cottage

Hej! Jag har en Dogo Argentino hona på 1 år, men jag skall även köpa en border collie lite senare.. Men det lilla krucket är vilken border collie kennel jag skall välja. Har tänkt på en i danmark, eftersom jag har hört att dom har fina kennlar där, men jag undrar ven om någon har något tips på en kennel här i sverige som är bra. Jag skulle bli jätte glad om ni vilje hjälpa mig! Undrar även om någon har en dogo argentino, eftersom jag har en själv!
 
Sv: Border Collie

Vad tänker du använda din Border Collie till? Hade du tänkt att ha den som sällskap, vallning, agillity eller kanske något annat?
 
Sv: Border Collie

Jag känner till endel uppfödare till BC, men dom säljer inte till någon som inte tänker valla ..

Så följdfrågan blir: Vad tänker du sysselsätta din BC med ?
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 254
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 366
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 280
Senast: dobbis
·
L
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 238
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Dejtingtråden del 38
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp att välja ras
  • Tråden för spår
  • Min arga lilla hund.

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp