falukorw

Trådstartare
Vilka ska på utställning i Borås kommande helg?

Jag ska ställa Leia både lördag och söndag. På lördagen (rasklubbsutställning) ställer jag även mina två valpar Lisa och Jerry för första gången. Ska bli spännsnde att se hur de första egna uppfödningarna hävdar sig bland de andra.

Sv: Borås

Då ska jag försöka hälsa på dig. Ställer du den yngsta lilla? Syrran Fiffi ska iaf med oss dit.

Nä, hon är helt nerplockad nu och ser ut som en skabbräv :angel: Hennes päls blev väldigt lång och ändå satt den hårt, men nu så är den väck. Men som sagt, hon ser ut därefter :D
Jag ska ställa Fixa.

Jag ställer Cerberus, min afghanvalp, på söndagen. :laugh: Denna gången har vi konkurrens av hans ena bror så det ska bli roligt! Vi brukar alltid vara ensamma annars. :laugh:

Jag ska iaf dit på söndagen och hejja fram syrrans dvärgschnauzertik, ev blir det en tripp på lördagen också :banana:!

Min hane får vänta lite till med comeback i ringen, det behöver fortfarande växa till lite efter nerplockningen jag gjorde :angel:

Jag ställer min kooikerhondje på söndagen. Är jättespänd på hur det går, förra utställningen fick han ett cert!
Så jag är rädd för att det kommer bli "upp som en sol, ner som en pannkaka".. men vi får se. Jag försöker att hålla förväntningarna på en rimlig nivå.

Den här gången ska Maya och jag allt hälsa på dig så att jag får se din vackra valp;)

Ja, gör det! Jag ska hålla utkik efter er också! Men vi syns ju rätt bra han och jag. Hans bror ska vara med också, en svart hane. Så det är bara att haffa oss om du ser oss, så jag får säga hej till Maya också. :laugh:

hejsan..är ny här.. undrar självklart vilken utställning?

Jag ska dit på lördagen, men utan hundarna och istället med kameran då jag ska fotografera :D

Hur gick det nu för alla som ställde? (dagen är iofs inte slut ännu.)
Regnet öste ner, men Goliat tog sitt andra cert och blev BIM:bump::bump: Är jättestolt!
n545724844_642312_9688.jpg

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 105
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 044
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
881
Senast: TantAgda
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
583

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Hundrelation
  • Katthår

Hästrelaterat

Tillbaka