Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästen har trampat av sig en sko och pga bortrest ord. hovslagare och väldigt uppbpkad reserv får vi vänta en vecka.
Funkar det med en sån barfotaboots under tiden? Tänkte på grepp, slitage och nivåskillnad? Hon går just nu med broddskor.
Tack
Det funkar bra, men utsätt inte hästen för hård träning. Att skritta ut tex går utmärkt. Tänk på att bootsen också behöver broddas om det är isigt, Best grip är de bästa.
Fungerar väl alldeles utmärkt önskar jag tänkt på det när jag hade skodda hästar, mina är barfota nu. Finns ju enkla smidiga boots man kan köpa styckvis också om man bara behöver en
Hundavel & Ras Vill du ha en fällfri hund finns ju inte särskilt många alternativ 🙈 men storpudeln är ju himla trevlig och rolig och kan säkert bo i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.