Såklart är det min tolkningNej det är din tolkning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såklart är det min tolkningNej det är din tolkning.
AndersVem är det? Var det inte bara Therese, Wille, Erik och Jörgen?
![]()
@Miran Nu kan jag inte sluta reflektera över ett gäng härliga tjejerreagerar när jag hör det och ja det nämns ju en del nu..
![]()
Och samtidigt upplever jag hon som kom som ny, som en väldigt märklig person så det blev säkert ännu värre.Åh gud vad stelt där i badet. Tyckte inte Marcus läste situationen snyggt heller, hoppas det bara klipptes konstigt.
Ja verkligen. Hela situationen känns så konstig.Och samtidigt upplever jag hon som kom som ny, som en väldigt märklig person så det blev säkert ännu värre.
Dessutom tycker jag nog att situationen med den lite äldre tjejen hos Marcus känns mer olustig - hon verkar genomsnäll men så felplacerad och typ osynlig![]()
Liselott är ju hemsk!Den nya hos Markus. Inte ok.
Varför söka till nästa när hon inte vill ha barn? Nej jag blev lite irriterad sen skötte inte han det snyggt när hon kom. Tycker Malin borde passa Erica har jag fortfarande jättesvårt för.
Liselott är fortfarande favoriten hos Dennis
Johan hoppas jag verkligen hittar kärleken. Led lite med honom när vad-hon-nu-heter lämnade..
Joacim och alla. Bara så himla mysigt. Jag hejjar på allihop!
Till och med sambon min följer det nu ha ha
Att kalla henne hemsk tycker jag är lite hårt faktiskt.Liselott är ju hemsk!
Ja jag vet men man borde veta vad man ger sig in i.Att kalla henne hemsk tycker jag är lite hårt faktiskt.
Hon verkar snarare vara en rätt osäker tjej med mycket känslor där det står ett tv-team och hejar på henne för att hon ska prata och bli ”bra tv”. Jag tycker ärligt talat att situationen är mest beklämmande![]()
Att hon och en till tjej störde dejten efter 1,5 timmar eller vad det var? Eller gjorde hon något annat?Som hon betedde sig idag tycker inte jag är ok alls, tv-team eller inte.