Bonde söker fru 2017

@Miran Nu kan jag inte sluta reflektera över ett gäng härliga tjejer :rofl: reagerar när jag hör det och ja det nämns ju en del nu.. :D

Allmänt

Hos nya bonden Marcus fick jag inget bra intyg av Erica. Snyggast men gillar inte attityden.

Skänmskudden när Johan dyker upp i bild. Förlåt men gahhh! Stackare så många tystnader.

Nu ska jag se färdigt på resten av avsnittet (passar på att skriva i reklampausen)

Som någon annan skrev är Joakim och hans tjejer favoriter här också. Så fina och ändå "måna" om varandra. :love:

Johan känns fortfarande anonym. Sofie börjar väl kanske märkas lite där, men annars känns det inte som om jag får något grepp om dem.

Dennis är precis så som jag car rädd för. Eller stämningen på Dennis gård där tjejerna har problem att komma överens rättare sagt. Jag reagerade lite på att det var Annie som hade problem med Liselott och den andra tjejen som är med henne, men det var bara den fjärde tjejen som klagade på Liselott med kompis igår? :confused:

Marcus känns än mer anonym, men där visste vi ju inget om tjejerna ens innan. Jag missade nog färhandstitten inför nästa vecka, är den fjärde någon som redan varit med? :eek:

Kollar ifatt veckans avsnitt. Brr vad svårt jag har för Dennis :yuck: Hoppas han är vinklad av tv för han är kompis med en av mina närmsta vänner och så dålig smak kan hon inte ha :p Varit på samma bröllop som Dennis också men han kom sent pga inspelning så fick aldrig chans att prata med han då (satt snett emot honom på middagen men han kom efter).

Joakim och hans tjejer :love: gudars. Och vilken gård!

Alltså wow, så fint dom verkar ha det hos Joacim ändå. Jag gillar verkligen hans tjejer (och honom också, men mest tjejerna för dom är störtcoola). Så avslappnat, trevligt vuxet beteende hos typ alla. Är nog årets roligaste gård att följa :love:

Och jag gillar Malin som är hos Marcus, hon verkar vettig även om det kanske inte är ultimata matchningen (?)

Åh gud vad stelt där i badet. Tyckte inte Marcus läste situationen snyggt heller, hoppas det bara klipptes konstigt.
Och samtidigt upplever jag hon som kom som ny, som en väldigt märklig person så det blev säkert ännu värre.

Dessutom tycker jag nog att situationen med den lite äldre tjejen hos Marcus känns mer olustig - hon verkar genomsnäll men så felplacerad och typ osynlig :(

Och samtidigt upplever jag hon som kom som ny, som en väldigt märklig person så det blev säkert ännu värre.

Dessutom tycker jag nog att situationen med den lite äldre tjejen hos Marcus känns mer olustig - hon verkar genomsnäll men så felplacerad och typ osynlig :(
Ja verkligen. Hela situationen känns så konstig. :crazy:

Alltså hon som kom in hos Marcus sist, var det inte hon som hoppade av hos Johan för att hon inte ville ha barn? Hur tänker hon när hon söker till ytterligare en i samma ålder som inte heller har några barn, och som dessutom är kompis med den hon sökte till först? :confused:

Den nya hos Markus. Inte ok.

Varför söka till nästa när hon inte vill ha barn? Nej jag blev lite irriterad sen skötte inte han det snyggt när hon kom. Tycker Malin borde passa Erica har jag fortfarande jättesvårt för.

Liselott är fortfarande favoriten hos Dennis

Johan hoppas jag verkligen hittar kärleken. Led lite med honom när vad-hon-nu-heter lämnade..

Joacim och alla. Bara så himla mysigt. Jag hejjar på allihop! :D

Till och med sambon min följer det nu ha ha

Den nya hos Markus. Inte ok.

Varför söka till nästa när hon inte vill ha barn? Nej jag blev lite irriterad sen skötte inte han det snyggt när hon kom. Tycker Malin borde passa Erica har jag fortfarande jättesvårt för.

Liselott är fortfarande favoriten hos Dennis

Johan hoppas jag verkligen hittar kärleken. Led lite med honom när vad-hon-nu-heter lämnade..

Joacim och alla. Bara så himla mysigt. Jag hejjar på allihop! :D

Till och med sambon min följer det nu ha ha
Liselott är ju hemsk!

Att kalla henne hemsk tycker jag är lite hårt faktiskt.

Hon verkar snarare vara en rätt osäker tjej med mycket känslor där det står ett tv-team och hejar på henne för att hon ska prata och bli ”bra tv”. Jag tycker ärligt talat att situationen är mest beklämmande :(
Ja jag vet men man borde veta vad man ger sig in i.
Som hon betedde sig idag tycker inte jag är ok alls, tv-team eller inte.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Sigrid Bergåkra var en av bönderna som sökte kärleken i Bonde söker fru 2016. Nu berättar hon om skönhetsoperationen som gick helt fel.
Svar
0
· Visningar
116
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Katrin Gunnarsson är en av Göran Lindströms brevskrivare i årets Bonde söker fru. Nu avslöjas ett och annat om hennes privatliv!
Svar
0
· Visningar
105
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Göran Lindström, westernryttaren från ”Bonde söker fru”, har kommit fram till ett beslut. Han ska sälja flera av hästarna på sin gård.
Svar
0
· Visningar
110
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Johanna Nordin sökte sig en fru i den sjätte säsongen av ”Bonde söker fru” 2011 – så lever den härliga häst- och fårbonden idag.
Svar
0
· Visningar
208
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka