Angående Marcus och Erica så tror jag inte heller de håller, har aldrig trott det. Läste att tv4 verkligen pressat Erica och frågat ut henne i flera timmar, så förstår ändå att hennes respons kan vara 'vinklad' av det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Erik och Alma var årets bästa kärlekssaga, så jäkla söta tillsammans! Så skönt att han kopplade till sist att hey, det är ju hon, och så fint att hon fanns kvar genom hans velande, och inte hade lagt ner hela alltet. Jag blev alldeles varm i hjärtat.![]()
Man kan dock läsa på hennes blogg att de inte är tillsammans längre.
Och jag tycker precis tvärtomErik och Alma var årets bästa kärlekssaga, så jäkla söta tillsammans! Så skönt att han kopplade till sist att hey, det är ju hon, och så fint att hon fanns kvar genom hans velande, och inte hade lagt ner hela alltet. Jag blev alldeles varm i hjärtat.![]()
Och jag tycker precis tvärtom
Eller ja, dom var himla söta på första dejterna osv. Men jag tycker Erik betedde sig himla trist alltså (vet dock inte om det beror på att jag hatar velande) när han dissar Alma (och dom andra) för att han är så inne på Charlotte men sen när han blir dissad och så ledsen - ja då får han upp ögonen för Alma igen. För mig blir det liksom lite mycket andrahandsval och en ganska konstig ingång i en relation. Jag hade liksom haft lite svårt att lita på en relation där jag blir bortvald och sen plötsligt duger - men det är ju min högst personliga tolkning av situationen![]()
Ja men precis! Det är ju verkligen ingen normal situation så en kanske känner helt annorlunda, men ja. Det hade inte varit en direkt enkel start på en relation.Det kan jag hålla med om. Kanske inte är så för alla, men just jag hade faktiskt fått brottas ganska mycket med att han hade "valt bort"/ratat mig för förmån för någon annan tidigare och när det sen sket sig, ja då dög jag igen. Samtidigt som det här givetvis är så långt ifrån en normal dejtsituation en kan komma.
Ja men precis! Det är ju verkligen ingen normal situation så en kanske känner helt annorlunda, men ja. Det hade inte varit en direkt enkel start på en relation.
Jag tycker synd om honom samtidigt som jag blir irriterad när han drar upp att han blivit sårad tidigare, ja men hallå du är 40 vilka har inte blivit sårade? Du är inte 15 längre.
Hur menar du att Annie är för snygg för honom?Nu har jag sett ikapp och jag tror också det är Liselott som kommer dyka upp på gården(eller så vinklar TV det bara för att man ska tro det) För ärligt talat... Annie är för snygg för Dennis.
Tror han och Liselott passar bättre ihop, tror han gillar att hon har känslorna på utsidan. Jag gillade Liselott länge det var först nu som man kände bara äh lägg av.
Vilken överraskning (not) att Erika känner som hon gör med Marcus. Nu är det ju bara hon och han. Ingen tävling. Hur mycket spenderade han inte på nya sängar mm dagen efter att han skickade hem de andra. Jag tycker synd om honom samtidigt som jag blir irriterad när han drar upp att han blivit sårad tidigare, ja men hallå du är 40 vilka har inte blivit sårade? Du är inte 15 längre.
Caroline och Joakim känns bara så härliga. Jag hoppades på rosa bössan Carro men efter onsdagens avsnitt känns Caroline helt rätt.
Nu har jag sett ikapp och jag tror också det är Liselott som kommer dyka upp på gården(eller så vinklar TV det bara för att man ska tro det) För ärligt talat... Annie är för snygg för Dennis.
Tror han och Liselott passar bättre ihop, tror han gillar att hon har känslorna på utsidan. Jag gillade Liselott länge det var först nu som man kände bara äh lägg av.
Vilken överraskning (not) att Erika känner som hon gör med Marcus. Nu är det ju bara hon och han. Ingen tävling. Hur mycket spenderade han inte på nya sängar mm dagen efter att han skickade hem de andra. Jag tycker synd om honom samtidigt som jag blir irriterad när han drar upp att han blivit sårad tidigare, ja men hallå du är 40 vilka har inte blivit sårade? Du är inte 15 längre.
Caroline och Joakim känns bara så härliga. Jag hoppades på rosa bössan Carro men efter onsdagens avsnitt känns Caroline helt rätt.
Och det innebär ju, utan att det säga rätt ut, att Liselotte är fulare."Annie är för snygg för Dennis"? Smidigt uttryckt! Jag förstår verkligen inte vad du får det ifrån, eftersom ingen av dem nämnt något i den stilen? Det är ju din högst personliga åsikt du för fram.
Och det innebär ju, utan att det säga rätt ut, att Liselotte är fulare.![]()
Hur menar du att Annie är för snygg för honom?![]()