Bonde söker fru 2016

Jag tror som du, bortsett från Erik. Hoppas han tar My. Sen är jag väl dock skeptisk till om det kommer bli något allvarligt med någon i årets version. Det skulle nog vara Jennifer och David i så fall.

Tror inte heller att det kommer att bli något bestående för årets bönder. Allt känns lite blasé på något sätt. Är någon intresserad av någon egentligen??? Vad tror ni?

Vilka tror ni åker ut ikväll? Jag tror på Bertil hos Sigrid, hos Erik är det väl ingen, eftersom hans "utröstning" var förra veckan, hos Jennifer blir det väl Brandon, eftersom folk, inklusive Jennifer (?) stör sig rejält på honom, och hos Per Annelie.

Ska bli spännande att se om man får rätt nu!!!

Men vad tror ni om Richard hos Sigrid? Jag undrar om han är en sån som kommer att stanna (om han nu får vara kvar till slutet) om han får höra talas om vad som hände med Erik .... Och om han kan tänka sig att anpassa sig efter henne och hennes liv. Jag tänker på att han faktiskt ställde frågan: "vad ska mannen ha för roll på gården?". Som ju visar på en viss integritet.

Men vad tror ni om Richard hos Sigrid? Jag undrar om han är en sån som kommer att stanna (om han nu får vara kvar till slutet) om han får höra talas om vad som hände med Erik .... Och om han kan tänka sig att anpassa sig efter henne och hennes liv. Jag tänker på att han faktiskt ställde frågan: "vad ska mannen ha för roll på gården?". Som ju visar på en viss integritet.

Ska jag vara ärlig tror jag inte varken Erik eller Sigrid kommer berätta om sin "relation", så enda chansen att någon får veta det (förutom nu då när de sett det i tv) hade nog varit om Linda hade sagt det.

Vad finns att berätta, ingen av dem var i något förhållande och vad man gör som singel är väl ändå en privatsak?

Om Sigrid och Erik såg det som en privatsak, så undrar jag i så fall varför de skulle berätta för produktionen. Om man berättar en sån sak för produktionen, måste de ha känt att det som hänt mellan dem var så pass väsentligt att det måste berättas. Därför borde de, i ärlighetens namn, också ha berättat för brevskrivarna. Men såklart kan det varit så att de kände en press att fullfölja dejtandet med brevskrivarna, eftersom de redan hade kommit dit, och inte ville trassla till det för produktionen.

Om Sigrid och Erik såg det som en privatsak, så undrar jag i så fall varför de skulle berätta för produktionen. Om man berättar en sån sak för produktionen, måste de ha känt att det som hänt mellan dem var så pass väsentligt att det måste berättas. Därför borde de, i ärlighetens namn, också ha berättat för brevskrivarna. Men såklart kan det varit så att de kände en press att fullfölja dejtandet med brevskrivarna, eftersom de redan hade kommit dit, och inte ville trassla till det för produktionen.
Fast var det något de själva valde att gå ut med eller blev de påkomna, någon annan hade sagt något?

Fast var det något de själva valde att gå ut med eller blev de påkomna, någon annan hade sagt något?

Javisst kan det vara så. Men oavsett så har det inte blivit en privatsak, och man borde vara medveten om att det inte går att hålla saker och ting hemliga under sådana omständigheter. Det jag funderade på var hur vissa brevskrivare skulle reagera på detta: om det är så att Sigrids samtliga män skulle acceptera detta, eller om det finns några som skulle backa.

Men vad håller Per på med? Han har väl kramats och blivit känslosam med i princip alla nu. Vad tycker han egentligen???

Mer svartsjukeprat från Linnéa.
Per verkade vilja skicka hem Anneli, kunde han inte ha varit rakare? Och där verkar gnälltanten köra mer offerkoftesnack.

Fast hur går det med att skicka hem folk innan utröstningen kommer? Förvisso har det fungerat många gånger innan, kanske beror det på hur bestämd bönder och brevskrivare är mot produktionen???

Fast hur går det med att skicka hem folk innan utröstningen kommer? Förvisso har det fungerat många gånger innan, kanske beror det på hur bestämd bönder och brevskrivare är mot produktionen???
Anneli ville ju veta om det var någon idé att åka tillbaka och då hoppas jag att han verkligen menade det han sa.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Bonde söker fru – jorden runt är i full gång och en av bönderna som söker kärlek i årets säsong är Anders Lindqvist. I det senaste...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
415
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu gör dressyrprofilen ett nytt försök att hitta kärleken i Bonde söker fru. "Det är nervöst," säger Sigrid Bergåkra i inslaget där hon...
Svar
0
· Visningar
305
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för hästbonden Joel att göra entré i Bonde söker fru. I det här klippet träffar han sin namne, Joel, som har fått...
Svar
0
· Visningar
547
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?
  • Uppdateringstråd 30