bomullstäcke...

S

shakermaker

tips någon?
börjar bli galen, måste hitta ett fint, prisvärt bomullstäcke i 145, stackars lilla ynglingen kan knapp röra sig i det han har nu (155 o även för stort i bogen för Ubble) och det känns jobbigt att han kan fastna o så när det hänger o slänger som det gör.
det är ett bra täcke men jag tror det passar biffigare hästar än mina, iaf i bogen. båda två skulle få plats i det tror jag faktiskt!
så tips? gärna så man kan beställa o det ska helst inte ta jätte lång tid, känns som om det behövs omgående!
tack :bump:

Sv: bomullstäcke...

kanske nån som kan tipsa på vart man kan köpa den blå/grön/gula-"golden stripe"-filten? fuxen min kommer inte vara fin i den traditionella randen :p

Sv: bomullstäcke...

Jacson och Hansbo har schyssta bomullstäcken för runt 500:-. Hansbo kan du beställa i olika färger och utföranden som t ex med bensnören.

Liknande trådar

Utrustning Hur svårt kan det vara att hitta ett flugtäcke som sitter bra egentligen? Började med att prova samma modell som min förra häst alltid...
Svar
12
· Visningar
2 032
Senast: mooi
·
Utrustning Vad har ni med kraftiga hästar för sorts flugtäcke? Jag har inte hittat något täcke som passar bra i ridsportbutiken här, och ska man...
Svar
12
· Visningar
2 059
Senast: zarmino
·
Utrustning Får snart hem en mörkfux ponny utan tecken. Undrar nu vilken färg ni tror skulle passa bäst på täcken? Jag älskar vinrött men vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 358
Senast: Wera
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 866

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka